Poezie de toamna pe bicicleta, Saliste – Jina – Crint

Posted on Updated on

Poezie de toamna pe bicicleta, Saliste-Jina-Crint

Data: 20.11.2010
        Traseu: Saliste -> Jina -> Cab. Crint -> Saliste – 58 km cu 1040 m dif. de nivel
        Trupa: Christine Thellmann, Corina Fodor, Caba Dan
        Toamna asta frumoasa nu se mai termina, si dupa cateva plimbari la munte aveam chef de o tura frumoasa de bike. Si daca tot descoperisem cu o saptamana inainte zona de poveste a Marginimii Sibiului, am hotarat sa mergem pe acolo. Se potrivise pentru ca vineri seara era organizata o seara folk in Cisnadie, deci puteam combina doua evenimente.
        Am plecat vineri seara in Sibiu unde am lasat bike-urile la Miha Neagu. In Cisnadie atmosfera a fost draguta, cateva cantece de chitara, o berica, un Martini… si pe la ora 12:20 am plecat in Sibiu. Povestile si o gustarica ne-au tinut trezi pana pe la ora 1:30.
        La ora 8:00 suna ceasul dar nu ne grabim. Plecam tacticosi din Sibiu si doar pe la ora 10:30 ajungem in Saliste. Pregatim bicicletele si plecam spre Miercurea Sibiului -> Jina. Pana acolo au fost 25 de km de catarare pe asfalt. Zona am mai laudat-o de multe ori, ideea este ca merita savurata pe indelete deci puteti face vizite cu incredere pe acolo.
        Dupa Jina am intrat pe offroad, un drum bun de pamant/piatra, ciclabil 99%. Traseul urmeaza culmea principala a Cindrelul, avand in dreapta Valea Sebesului si M-tii Sureanu; iar in stanga pasuniile alpine ale Marginimii. Padurici razlete de mesteacan, pasuni intinse, vizibilitate si aer curat toate incredientele unui ture reusite. Zona se preteaza pentru impatimitii fotografiei dar si sportivilor fie ca sunt bike-ari sau run-ari!
        Pe la ora 16:30 eram deasupra Crintului. Gasim drumul bun cu ajutorul GPS-ului de pe telefon. Aveam si Garminul la noi dar nu stiu de ce nu s-a incarcat treck-ul bine si atunci „scula” a devenit un instrument orientativ😀.
        Coborarea este mortala! Lunga este de aproximativ 17 km si este pe un drum bun forestier. Odata cu lasarea intunericului ne-am imbracat bine si am aprins frontalele. Toamna nu e ca vara si frigul incepe sa se simta. La ora 18:20 ajungem la masina.
        O tura ca o poezie de toamna. Ultima tura de bike din anul asta, cred, dar care ne-a facut inca o data sa constientizam ca pentru la anu trebuie sa ne punem pe pedalat serios.
Pozele sunt facute de impatimita fotografa Corina Fodor!
Galeria completa este aici: http://dianthus-medias.ro/index.php?option=com_morfeoshow&task=view&gallery=5&Itemid=100024#5543774613790351889/1

2 thoughts on “Poezie de toamna pe bicicleta, Saliste – Jina – Crint

[…] Bîrsan | Mircea Hodârnau | Nekta | Ivan Ioan | Daninho | Tibi Rus | Iulia Jianu | Vlad Tiut | Caba Dan | Nova TV | Daniel Dăbăcan | Sorana Cindrea | Biblioteca […]

[…] Bîrsan | Mircea Hodârnau | Nekta | Ivan Ioan | Daninho | Tibi Rus | Iulia Jianu | Vlad Tiut | Caba Dan | Nova TV | Daniel Dăbăcan | Sorana Cindrea | Biblioteca Mediaş | Feri […]