O tura de toamna, prin M-tii Trascau, Cheile Galditei

Publicat pe Actualizat pe

O tura de toamna, prin M-tii Trascau, Cheile Galditei

        Data: 10.10.2010
        Zona: M-tii Trascau, Cheile Galditei, cabana Florin Constantenec
        Trupa: Christine, Gheorghe Banu, Corina, Diana, Feri, cam tot Dianthus-ul!
        Scop: relaxare si ceva plimbarici prin frunzele ruginii
       Florin Constantenec ne-a invitat la el la cabana. O cabanuta moderna si frumos amplasata intr-o zona perfecta turelor de toamna, asa cum este tot masivul Trascau. Eu, vineri noaptea m-am intors din Delta de la pescuit dar nu puteam sa lipsesc de la aceasta tura, asa ca sambata dimineata la 6:45 eram in masina cu Christine spre Cheile Galditei.
        Am ajuns dimineata cand lumea incepea sa faca ochi. Am mancat si am iesit afara sa jucam un Freesbee si sa ne incercam stabilitatea si mobilitatea pe o banda foarte bine intinsa la o jumatate de metru de pamant intre doi pomi. Vremea a fost superba si atmosfera a fost de relaxare (desi Christine vroia sa fim mai productivi in sensul unui traseu montan mai lung si incitant🙂 ). Asta pana cand am pus umarul la treaba sa-l ajutam pe Florin activitatile necesare unei cabane: spart lemne, vopsit… 
        Dupamasa am mancat rapid ceva si dupa un somn scurt🙂 am plecat intr-o plimbare prin zona din josul cabanei. Stanci, grohotis, iarba, si o potecuta firava ne-au scos pe un mic varf de unde privelistea era de ansamblu. Am mancat porumbele si coarne. Cornele sunt niste fructe sanatose si cu un gust dulce-acrisor si astringent, iar lemnul pomului este de o duritate cunoscuta, folosit in trecut pentru confectioanrea arcurilor. Seara ne-am pus in jurul focului unde am facut niste gratare gustoare, si ciuperci :P…. binenteles nelipsind vinul rosu.
         A doua zi am plecat pe la ora 11:30 de la cabana si ne-am oprit in Cheile Intregalde. Am urcat la Portal si pana in zona Poienii Narciselor.
Traseul a fost unul linistitor, care a pus in evidenta frumusetea zonei. Incarcati cu energie si plini de amintiri am plect spre casa nu inainte de a manca o placinta buna in Blaj.
        

2 gânduri despre „O tura de toamna, prin M-tii Trascau, Cheile Galditei

    Anca Birsan a spus:
    09/11/2010 la 09:17

    Frumos, frumos. Ai pus poza sa vedem cat esti de harnic?
    Mie imi place compotul de coarne. Dar prietenii au pareri impartite: unii prefera compotul, altii cer constant cornata.
    Frumuoasa plimbare!

      Caba Dan a răspuns:
      09/11/2010 la 09:33

      O ce pe faza esti!🙂 Ma bucur!
      Chiar am citit de cornata si sunt sigur ca este foarte buna.🙂 Ar trebui incercata! Asa ca treci si pe bauturi „exotice”.😉

Lasă un răspuns

