Neuzer Bike Party – Concurs de MTB la Târgul Mureș

Publicat pe Actualizat pe

Neuzer Bike Party – 19.09.2010

        Data: 19.09.2010
        Locația: Tg. Mureș
        Scopul: participare concurs MTB
        Trupa: Christine, Oti si baiatul, Ondy cu fetele, Vali Seicean, Manu, Flavius
 
        Da, știu că a trecut ceva vreme de când nu am mai scris… și că sunt cu mult în urmă cu relatările; dar am o scuză! Am fost prins cu organizarea celei de a treia ediții a concursului de aventură pentru tinerii medieșeni ”Comoara Cetății Mediaș”. Un concurs unic în România, și de care sunt tare mândru,😀, binențeles ținând seama de părerile concurenților și celor implicați în organizare.
        Revenind la concursul de la Tg. Mureș, vă pot spune ca ne-am înscris inainte să plecăm in Kilimanjaro. Înscrierile astea… cu câteva luni/săptămâni înainte (pentru a avea locul asigurat și a plăti mai puțin) au două fețe! Partea rea este că iți ”forțeă mâna” si iți ”ingrădesc” posibilitatea de a fi spontan! Nu poți face ceva de genu: măine vreu să pedalez… merg la concursul X; sau vreau să alerg…. merg în zona Y; vreau să merg la munte pentru că merg niște prieteni și acum, vineri dupamasa s-au hotărât. Asta este din păcate, dar îi înțeleg și pe organizatori!
        Noi ne-am întors din Africa miercurea… vă dați seama că nu am apucat să pedalam până sâmbata deloc așa că concursul era prima tură de bike dupa vreo 4 săptămâni de inactivitate. Ideea era să mergem și să ne dăm. Eu am particiapt la tura lungă de 50 de km. Traseul il știam din anii trecuți așa că nu a fost o surpriză. Surpriza a fost ploaia de vineri noaptea care a înmuiat pământul doar la suprafață numai bine cât să derapezi ca pe gheață. Cel puțin prima parte a fost o comedie. Căzături peste căzături. Eu am avut cauciucurile speciale de noroi și tot derapam când îmi era lumea mai dragă, dar cei cu profile mai slabe….. erau tot pe jos. Am mers precaut pentru că nu era cazul să pățesc ceva. Primii 35 de kilometrii am mers bine și la finalul concursului mi-am dat seama că eram undeva pe locul 3-4 la categoria mea; dar… în ultimii 15 km benzina s-a terminat și a urmat o porțiune în care m-am târât. Mi-am dorit să se termine! Nu mi-a plăcut sentimentul și slaba pregătire! Am terminat pe locul 9 la categoria mea cu un timp de 3:45 ore.
Concluzia e clară! Dacă vrei sa faci treabă trebuei să te pregătești.
        Tot aici la Mureș m-am hotărât să încerc să nu mai particip doar la concursurile ”adevarate”, adica in zone frumose, pitoresti și de preferat montane, concursuri cu mulți participanți și concurentă hotărâtă… și dacă o sa fiu pregătit! Nu vă gândiți că vreau să câștig, ci să fac un concurs în care sa fiu mulțumit de mine🙂.
        Christine a făcut un concurs super bun pe traseul de 25 de km, ținând cont de condițiile de noroi alunecos. Cu ceva antrenament și tehnică o sa devină o bike-ăriță adevarată.
Să văd ce și cât o să pedalez în 2011 :D! Nu promit nimic :))

Un gând despre „Neuzer Bike Party – Concurs de MTB la Târgul Mureș

    Feri a spus:
    27/10/2010 la 12:07

    Felicitari

Lasă un răspuns

