Sovata antrenament la gulas, gratare si umpic de MTB

Posted on Updated on

Sovata antrenament la gulas, gratare si umpic de MTB

Data: 26-27.06.2010
        Locatia: Sovata, Pensiunea Casa Romantic
        Scop: socializare cu colegii de munca, gulas si ceva MTB
    E vineri si nu stiu ce sa fac in weekend. Vremea se anunta in continuare „oribila” pentru sport asa ca ma hotaresc sa merg cu colegii de munca (echipa Ufesa) la Sovata. NU am facut miscare toata saptamana si as misca ceva. Ma uit pe Google Earth si fac rapid un traseu: 37 de km cu 1100 m dif. de nivel. Suna bine asa ca sambata dimineata la ora 7:00 plec singur cu masina spre Sovata. Acolo lumea dormea asa ca ma pun si eu in pat 1 ora.. nu de alta dar ploua afara.
    Toata ziua de sambata a plouat intruna asa ca stam in jurul pensiunii si facem un superb gulas la ceaun.. defapt doau ceaune!😀 Fiecare ajuta cu ce poate… unii intretin focul, altii paharele, unii amesteca altii pregatesc legumele si carnea. Va dati seama ca dupa vreo 4 ore de preparere ne era o foame de mancam si pamntul de pe jos ce sa mai spun de gustosul gulas! :))
   Seara ca sa incheiem cum se cuvine, mai facem niste mici, scarite si ciuperci la gratar! Sa nu credeti ca sunt nebun.. dar asta asa.. ca familia vrea sa ma mai ingras!
    Duminica, vremea tine cu noi, nu mai ploua si cerul e destul de deschis. Plecam trei bike-ari cu chef de pedalat. Ideea era sa prindem o muchie inierbata ce ne scoate deasupa partie de schi din Sovata.
Cum am plecat noi in viteza ratam drumul forestier si ne trezim la intrarea in Praid!🙂 Nu e chiar rau.. deabea ne-am incalzit in acesti 16 km :)). Ne intoarcem… gasim drumul.. dar binenteles ca nu gasim serpentinele ce apareau pe Google , serpentine invadate cred de vegetatie; asa ca continuam pe un drum de nota 100. Ce e drum de nota 100? Un drum forestier pietruit ca in palma… mergeam pe langa cursul apei.. kilometrii intregi de pedalat in panta solicitanta dar biciclibila. Super! Bine.. intre timp vine si ploia.. dar si trece! La sfarsit impingem si iesim in golul alpin. Aici vegetatia e mare asa ca tot push facem vreo 15 de minute. Prindem un drum de iarba si suntem pe tresul planuit de acasa! Urmeaza vreo 15 kmde coborare! Sa te saturi de coborare mai rar. Drumul e super bun asa ca rapid suntem din noi in Sovata. Au iesit in total 55 de km si vreo 850 m dif. de nivel. Dragut!
         Sambata merg in Tusnad la Sfanata Ana o sa particip la un triatlon! PRIMUL meu triatlon si cred ca sunt primul Mediesan care incearca asa ceva🙂. Sunt entuziast si sper sa iasa ceva frumos! O sa fie 700 m inot, 23 km de MTB si 6,2 km alergare prin padure… deci concursul faca parte din categoria XTerra!
        Azi mi-a venit costumul de neopren comandat din Anglia! Mama ce „profii” arat in el! NU stiu cum o sa ma descurc la inot dar macar sunt fioros si arat profi :)).
Bike route 558504 – powered by Bikemap
Sa auzim numai de bine!
Succes celor care merg la 3 Mountains Maraton sau la maraton de MTB in Baia Mare. Astea toate weekendul asta! Incepe sa se miste treaba in Romania.

3 thoughts on “Sovata antrenament la gulas, gratare si umpic de MTB

Feri said:
    01/07/2010 la 08:38

Cred ca vei castiga maratonul de Gulash de la Debrecen…daca se va tine..:))

adi said:
    07/07/2010 la 23:05

Nu e primul concurs de Exterra din Romania, au mai fost numai ca organizatorilor le-a placut ideea de a fi unici…

Caba Dan responded:
      08/07/2010 la 06:46

Ei asa au anuntat, si sincer eu nu stiu sa mai se fi organizat altul cel putin un ultimii ani! Oricum nu conteaza… ideea e ca s-a intamplat si a iesit f. bine!