Maraton Medieval Medias 2010

Publicat pe Actualizat pe

Maraton Medieval Medias 2010

         Data: 19.06.2010
         Scop: maraton de mountainbike
    Anul acesta imi propunesem sa fiu bike-ar! Adica sa incerc sa ma focusez mai mult pe mountain-bike si sa incerc sa trag umpic de mine caci in 2009 nu am avut nici o tragere de inima. In iarna, la cate un serial a filmului Fringe, m-am dat pe trainer in casa, asa ca se apropia vremea mai buna si stateam destul de bine cu forma fizica. Dar, dus de val si anturajul agreabil din jurul meu, in luna Mai m-am trezit din bike-ar alergator, mai ales dupa maratonul de la Moeciu.
       Am reinceput mai serios miscarea cu bicicleta doar acum 3 saptamani asa ca nu eram eu in cine stie ce forma; dar parca asteptam MMM 2010 sa vad cum „evoluez” si la pedala. Din pacate miercurea dinaintea concursului m-a prins ceva… o posibila dezinterie…. nu stiu ce bacterie „moderna” care m-a toruturat toata ziua cu voma, scaun moale, dureri musculare mari, transpiratii excesive….. am reusit sa mananc doua felii de paine prazita toata ziua!😦 Joi am fost mai bine dar tot mancare de regim am mancat.. supa de legume fara carne.. si cartofi fierti😀. Super! Asta chiar regim de incarcare cu carbohidrati😛.
    Vineri mi-e rau din nou… :(( NU cred! Din nou voma… scaun moale… particiaprea mea la maraton e compromisa.  Seara ma rog ca peste noapte sa-mi revin macar sa pot merge ca si „antrenor” cu Christine o viitoare mare bike-arita! Va promit! echipa
    Amandoi suntem la tura lunga de 80 de km. E primul maraton de MTB al Christinei si  dupa ce noroi era pe traseu stiam ca o sa fie un adevarat festival! Daca serialul Spartacul se numeste „Blod and sand”,  filmul MMM 2010 s-a numit „Blod and Mud! 
    Vineri disperat dau telefoane in toata tara (Sibiu, Baia Mare, Mures, Odorhei)  sa ne facem rost de cauciucuri de noroi. Cautam ceva ingust cam de 1.50 – 1.80. Eram curios cu o sa le simtim dar macar trebuie sa incercam pentru ca stiam ce traseu ne asteapta!
    Sambata la ora 9:00 puneam de zor noile caucicuri Maxxis Medusa 1.55😀. Arata…. mie imi plac la nebunie! Deabea asteptam sa le incerc!
    Ne intalnim cu o gramada de lume cunoscuta.. e super atmosfera dinaintea Startului. Plecam! Incepe urcarea in Greweln si….. si… super noroi! Suntem ca robii pe plantatie si inpingem bicicletele! Aici nu am loc sa pedalez asa ca ma pun in rand si merg incet. Incepe padurea mare si aici incep sa ma simt super bine. Cauciucurile sunt geniale! NU se incarca.. au grip bun si merg pe bicicleta fara mari probleme. O incurajez pe Christine care merge vitejeste pe bicicleta pe cand unii baieti se chinuiau pe jos.  Noroi tata! Vai ce as fi tras aici! Sa vad cat pot si sa ma pot bucura de „anvelopele” achizitionate. Ma uit la ceas! Deja sunt 50 de minute de la Start si inca suntem in padure.. luptand cu noroaiele! Nu mai am pe cine sa ajung acum! Stau linistit si incet si ma bucur de „batalie”. Stomacul mi-e mult mai bine dar eram convins ca nu puteam sa fi tras de el. Imi bateam jos de mine si oricum nu facem nimic.
     Urcam in CP1. Aprovizionam si plecam mai departe! Mergem bine dar ne mai incurca cativa concurentii mai „moi” care se opreau in mijlocul drumului. Caldura mare nu imi place deloc! Ma seaca de energie… de parca mai era nevoiei! Trecem de Curciu…. trecem de Bagaciu unde primesc o berea fara alcool din partea Dianthus-ului; data pentru hidratare😀.
     Terminam bucla si vedem ca se apropie ploaia! Si vine! Si e mare! Ajungem in punctul de control! A inceput vijelia! Ne ascumdem in spatele unui Vitara al organizatorilor sub o prelata. Stam sa treaca potopul si ne uitam la ceas, analizam traseul cel mai avem.. ne dam seama de noroiul care ne asteapta si hotaram sa o luam incet spre casa! Nu avem ce demonstra acum! Predam cipurile si gata! 
      Seara dupa dusul meritat ne intalnim cu prietenii din Baia Mare si Campulung Moldovenesc si apoi mai facem pana la ora 23:30 si Hoinarilor o vizita care erau cazati in Atel. Ne hidratam bine cu bere buna si ne bucuram de povesti si impresi!
 
Acum…. urmeaza 3 Mounatains Maraton si un Triatlon la Lacul Sfanta Ana. As incerca triatlonul dar nu am costum de neopren😦. Sa vad ce fac!
Sa auzim numai de ture adevarate!

5 gânduri despre „Maraton Medieval Medias 2010

    Alex Rusu a spus:
    06/07/2010 la 21:28

    Salut! Dupa ce am abandonat la MMM din cauza noroiului, caut cu dispereare anvelope de noroi si nu gasesc. Unde ai gasit Medusele?

      Caba Dan a răspuns:
      07/07/2010 la 08:37

      Salut Alex!
      Eu am laudat cauciucurile de parca eu as fi actionar la Maxxis dar nu sunt😦. Ideea e ca sunt geniale si merg perfect. Eu le-am luat din Odorhei dar nu mai sunt! Poti gasi in romania la playbike.ro sau un prieten si-a luat de pe http://www.chainreactioncycles.com cu 28 de Euro; Foldable cu 418 g. 😉

    Alex a spus:
    08/07/2010 la 13:03

    Mersi de info! Trebuie sa fie bune, ca pentru noroi sunt proiectate. Si Kenda si Schwalbe si Conti fac anvelope asemanatoare. Ideea e sa le gasesc de vanzare. La playbike nu mai au, dar incerc la bikenet.ro.

    Alex a spus:
    08/07/2010 la 22:09

    Mersi de info! Sunt convins ca sunt mult mai potrivite pe noroi decat Schwalbe Smart Sam-urile mele. La playbike am cautat si eu si nu mai au. Am gasit in schimb la bikenet.ro la 40 ron, 1.55 de sarma.

    Caba Dan a răspuns:
    09/07/2010 la 06:55

    Super pretul de 40 de lei! Eu am dat 57 si 71 lei; cica loturi diferite😛.

Lasă un răspuns

