Catarare in Cheile Aiudului

Publicat pe Actualizat pe

Catarare in Cheile Aiudului

        Data: 23.05.2010
        Locatia: Cheile Aiudului
        Scopul: escalada
        Trupa: Christine, Akos, Szoby, Raluca si Huni
  
    A trecut perioada in care am tot alergat… au trecut maratoanele asa ca vreau sa fac si altceva. Ceva de ce imi e dor… si de ani de zile tot vreau sa fac mai mult. Escalada m-a fascinat de multi ani, dar din pacate nu am avut cu cine sa o practic asa cum trebuie. E un sport frumos dar care necesita o pregatire bine pusa la punct.Catarare Cheile Aiudului Si fara nu mentor, sau o trupa de oamnei care stiu ce fac… nu m-am incumetat sa o incerc. Nici nu stiu daca am sange in mine sa ma vad in cine stie ce pereti la zeci-sute de metrii agatat si in cine stie ce pozitii traznite, mai mult sau mai putin in siguranta…. tot ce stiu e ca mi-ar placea.. si vreu sa incerc.
     Dupa 2 ani in care nu am mai catarat, dar ceva tiroliene si rapeluri pe la diferite concursuri de AR am mers in Cheile Aiudului. Niste chei frumusele in care, cu trupa de la Cluj, am facut cateva manse super dragute! Peretele este curat, bine marcat si spituit.  Am catarat pe niste trasee de 5+; 6+ cu lungimi de aproximativ 20 de m. M-am simtit destul de stapan si sigur pe mine, ceea ce imi da sperante de mai mult si bine in ale cataratului. Sper!
      Vremea a tinut cu noi, asa ca ne-am ales cu o tura de catarat reusita si cu un  bronz demn de solar😛. Weekend-ul asta, 5-6 iunie, o sa ies din nou la catarat tot in Cheile Aiudului cu cei din Dianthus intr-o tabara de reinitiere in escalada. Mi-am dat inca o data seama ca e „hranitor” pentru trup si spirit sa „degusti”  din cat mai multe sporturi, mai ales pentru noi iubitorii de miscare si adrenalina. 
Trupa de shock

Un gând despre „Catarare in Cheile Aiudului

    CristiT a spus:
    02/06/2010 la 09:34

    Foarte bine ! spor la lucru ! si multa grija cu cine te inhami !!

Lasă un răspuns

