48 de ore de „concurs”!

Publicat pe Actualizat pe

Concurs de MTB pe distanta  35 km cu 1100 m diferenta de nivel, locul 6

Alergat maraton Sighisoara-Medias, 42 de km

600 km condus si o amenda de depasire de viteza!

Data: 15-16 Mai 2010
          Weekend-ul asta a fost „umpic” mai plin decat de obicei! Cum am vrut sa impac si capra si varza m-am decis sa incerc doua concursuri in doua zile. Adica sambata sa concurez langa Baia Mare la un concurs de mounatin bike  (Preluca MTB maraton) si duminica sa alerg pentru a IV-a oara consecutiv Maratonul International Transilvaniaa VIII-a editie  (Sighisoara-Medias) pe distanta de 42,195 de km.
          Pe langa dificultatea celor doua concursuri, s-a mai adaugat si distanta Medias – Baia Mare, aproape 600 de km dus-intors pe care trebuia sa o conduc singur… negasind pe nimeni disponibil si cu chef sa vina cu mine.
          Vineri pe ora 15:30 plec spre Baia Mare si ajung dupa vreo 4:15 minute in Copalnic-Manastur, locul unde urma sa se dea Startul primei editii a concursului Preluca MTB maraton. Organizatorul, bunul meu prieten Mihai Tamas, era la comanda…. inscrieri, organizarea taberei de corturi, indicatii… Pe la ora 0:30 ma pun in pat dupa ce mai printez cu Mihai ceva harti.
           Sambata dimineata la ora 8:00 eram la Start, mai ajut si eu cu ce pot, pregatesc bicicleta.. si la ora 10:00 se da startul. Vreo 130 de participanti! Sunt langa Ionut un amic bun din Campul Lung Moldovenesc. Ne simtim ciudat pentru ca suntem in grupul fruntas si mergem destul de bine! O urcare pe asfalt si apoi se intra pe firul unei vai. Urmeaza prima din cele doua mari urcari de pe traseul meu, cel de 36 de km. Foai mica si pinioane mari si dai in sus. Mai facusem urcarea asta acum vreo 3-4 saptamani dar acum parca nu se mai termina. Nu ma depaseste nimeni si sunt acolo in fata cu cei buni! La km ~20 vine coborarea! Super draguta si un fel de single trail conbinat cu drumeag de car si ceva scocuri prin padure. Pe a doua urcare am niste baiti care merg tare bine in fata si ma tin dupa ei. Ultima coborare este foarete abrupta pe un drum in serpentine stranse… trebuie sa franezi cam tare sa poti sa iei curbele dar adrenalina e la locul ei.  Ajung pe ulitele comunei si rapid trec linia de Finish!
        Am iesit la 6-lea la categoria mea in 2 ore si 11 minute. Un rezultat bun de care sunt foarte multumit!
        Dupa accea mai schimbam o impresie… o poveste cu prietenii din toata tara.. si la 14:30 plec spre casa sa pot ajunge sa ma odihnesc!
  *****
        Duminica 16.05.2010! La ora 8:00 plec cu echipa Romgaz Adventure (Christine si Gabi) spre Sighisaora. Emotiile dinanintea maratonului ne fac ca fiecare sa fie concentrat la ce avem de facut! Manaca, bea, fa-te cu crema de soare, ungete pe genunchi sa-ti incalzesti, pregateste bautura si gelurile….
        La ora 9:00 se da startul! Lume destul de putina 53 de participanti! Plecam incercam sa ne incalzim. La acest maraton am fost insotitor/sustinator pentru Christine. E la primul maraton si vreau sa o pot ajuta! Ii dau sfaturi care cred ca o sa o ajute si o incurajez. Grupul a plecat destul de tare si noi ramanem mai in spate! Ii explic ca trebuie sa ne gasim ritmul nostru si ca trebuie sa ne facem cursa noastra indiferent de cei din fata. Dupa kilometrul 10 avem un ritm bun si totul merge bine. Vremea a fost cu noi si nu a fost cald. Doar vantul a batut din fata dar e OK.
          Trebuie sa le multumesc sustinatorilor, mai ales lui Feri care a venit cu bicicleta pe langa noi sa ne „aprovizioneze” din mers.
         Dupa kilometrul 20 incep sa apara ceva dureri lui Christine. O lasam mai moale… ca si o luptatoare ce este trece peste toate durerile. Nu ne lasam si alergam fara sa ne oprim! Intram in Medias! Hai ca nu mai avem mult!
       Am reusit! Am terminat Maratonul Sighisoara-Medias, 42 de km in 4:34 ore.
 Felicitari Christine pentru ca ai reusit sa faci aceasta performanta!  Stiu ca a fost greu, dar e un lucru maret sa ai curajul sa incerci si sa si duci la capat o asemenea provocare.
Felicitari si tie Gabi pentru ambitia si determinarea ta!
Toti mediesenii au terminat maratonul si inca facand super rezultate! FELICITARI!!!

4 gânduri despre „48 de ore de „concurs”!

CHT a spus:
    18/05/2010 la 14:31

Felicitari Dan!
    Sunt putini oamenii care renunta la propriile performante pentru a sprijini pe altii!
    Iti multumesc, am avut un antrenor bun.

Felicitari si lui Mrs. G si restul echipei.

P.S. : Anul viitor o sa alergi tu dupa mine😉, ca o sa iti dau diferenta 1 h😛

Feri Teglas a spus:
    19/05/2010 la 14:04

Felicitari Dan, Christine si Gabriela🙂
    De asemenea si Biancai Coldea si celorlalti medieseni care au terminat cursa …

Hoinarii a spus:
    31/05/2010 la 21:27

Felicitari pentru amandoi! Eu nu cred ca o sa ma incumetr curand la un maraton de sosea.

Ne vedem la Medias Dane si poate atunci apucam sa bem si o bere, doua, treispe asa pe indelete🙂

Numai bine

Caba Dan a răspuns:
      01/06/2010 la 06:45

Multumesc pentru urari!
      Intradevar, maratoanele montane sunt, cel putin pentru noi montaniarzii, de 100 de ori mai frumoase decat cele de sosea!
      Berile de la Medias sunt obligatorii! Sa-mi spuneti unde o sa stati si daca va pot ajuta cu ceva😉