Ski de primavara in Balea-Doamnei

Publicat pe

Ski de primavara in Balea-Doamnei

        Data: 20.03.2010
        Locatia: Valea Balii si Doamnei – Fagaras
        Trupa: Dan Strava, Catalin Strava, Dan Opris si eu
        Pe sambata se anunta vreme buna si binenteles ca toti ne gandeam la un schi. Dupa multe negocieri si povesti plec cu fratii Strava la ora 7:30 din Medias. Cu varul meu Dan Opris ne intalnim la Balea Cascada, el venind din Brasov. Vreme superba… super senin, zapada buna, si cald.
        Iesim din cabina… facem cativa pasi si ne oprim sa mai dam jos din haine. Eu raman in jegari si o bluza de corp. Noroc ca am luat crema de soare la noi. Urcam in Saua Doamnei. E ora 10:00 si deja zapada incepe sa se inmoaie. Varu sapa pentru ca e pe jos…. Dan Strava se lupta cu pieile care se cam incarca. Ajungem sus.. ne echipam si cand sa dam si noi foarte entuziasti prima coborare pe Doamnei realizam ca indestructibila legatura Silvretta 404 a cedat. Sa rupt un brat metalic. Ciudat si frustrant pentru Dan Strava care a trebuit sa coboare la Cascada sa-si ia schiurile de alpin din masina. Asa ca… daca aveti, sau stiti pe cineva, cumpar o bucata de legatura Sillvretta 404.😀
       Coboram! Suntem printre primii care au schiat pe Doamnei. Urmele lasate in urma sunt ca „o poezie”. Superb! Libertatea pe care o gasesti pe offpiste este deosebita! Urcam din noi in Sa. Cobor cu Catalin.. de data asta inspirat de niste urme intru printre stanci in stanga si cobor pragul dinspre creasta spre lac. Stiam ca se poate schia si pe  acolo daca e zapada. Ruta e geniala!
         Jos la Lacul din Doamnei imediat ne-a atras atentia doua urme care coborau de sub Varful Laita. Nu am rezistat tentatie si am urcat cu Cata sa dam si noi o tura. Ce sa spun! NO Comment! Zapada superba, panta perfecta! Pacat ca nu mai aveam timp sa mai facem cetava coborari acolo. Am urcat in Sa si am coborat in Paltinul unde ne-a hidratat cu o bere. Coborarea am facut-o pe Valea Balii pe traseul folosit la Concursul de Freeride Inferno.
        La ora 19 era in Medias.. si acum cand ne uitam la filmulet nu ne vine sa credem ce tura am facut. Cea mai draguta din 2010. Sper sa mai prindem macar una!
Sa auzim numai de ture adevarate!

2 gânduri despre „Ski de primavara in Balea-Doamnei

    Anamaria a spus:
    01/04/2010 la 08:42

    Frumos! Cand cresc mare asa o sa schiez si eu😛

    Kiki a spus:
    21/05/2010 la 17:18

    Excelent!!!

Lasă un răspuns

