Ski in Austria – Molltal

Publicat pe Actualizat pe

NU am putut rezista tentatie skiului!

        Locatie: Austria – Localitatea Flattach (Kleindorf)
        Perioada: 19-28.02.2010
        Trupa: Anamaria si inca 24 de medieseni
        Scop: SKIAT, nu „dat pe skiuri” ca in Romania
   
        Desi in toamna mi-am promis ca nu o sa merg la ski in Austria in iarna asta, din motive tehnico-FINANCIARE, pana la urma nu am putut rezista asa ca in 19 feb. 2010 eram in masina spre Austria, mai precis in Flattach (zona de schi: ghetarul de la Molltal 3120 m altitudine). Molltal
        Am mers cu Loganul meu, un test si pentru el dar si pentru mine, conduceam prima data asa distanta si pe autostrada. Pot sa zic ca am fost multumit si de masina si de mine😀 la cum ne-am comportat. Cei 1350 de km dus au trecut mai rapid si mai inregula decat am crezut. Sambata la ora 16 eram in fata hotelului.
        De duminica a inceput „munca”, pe la ora 8:45 eram in masina 8 km, apoi luam un trenulet care ne urca la cota 2200 m (urca 1000 m diferenta de nivel prin munte in 8 minute) si apoi pe o varietate de partii (50 km de partie) dai in jos!  Ce pot sa spun! In Austria skiezi nu ca la noi „te dai cu schiurile”. Kilometrii intregi pe partie super amenajata, instalatii de toate felurile: telescaune cu sejutul incalzit, telecabine de 70 de persoane si alte ghidusii. Termenul de „coada”  nu exista! Te dai cat te tin picioarele… si noi ca romani dormici de skiat nu am crutat nici picioarele, nici schiurile, nici partiile. Pauzele erau doar asa.. pt. o toaleta mica si dai bataie.
       Ski Molltal In prima zi am fost instructor, stand cu Anamaria si invatand-o „tainele” schiului. Am incercat sa o invat corect de la inceput miscarile, desi poate am fost umpic cam insistent dar o sa isi dea seama mai incolo ca a meritat🙂.
         In cele 6 zile de schiat efectiv ne-am dat in 3 zone mari: ghetarul Molltal, Ankogel si zona de langa Grossglokner-  Kals-Matrei. Fiecare zona cu partiile ei superbe, peisajul Alpilor fiind unul de vis.
          Am facut si un  filmulet de cateva cateva secunde, asta asa sa ma credeti ca am schiat🙂. Aici eram pe partia mea preferata, una rosie spre neagra, si tinand cont ca eram cu schiurile de freeride cu 100 mm sub talpa si radius de 26, ma pot declara destul de satisfacut de „prestatie”😛.
         Zilele au trecut si acum ca mi-am facut pofta cu schiatul m-a prins dorul de bike si alergat. De ieri mi-am declarat deschis sezonul de antrenament😀. Sa vedem ce o sa iasa anul asta!
         Sper sa apuc sa mai ies la ceva schi de tura pana nu se topeste de tot zapada! Sau poate mai avem noroc sa ninga umpic! Cine stie!
      Sa auzim numai de ture adevarate!
        

Eu si iubita 

2 gânduri despre „Ski in Austria – Molltal

    Anamaria a spus:
    03/03/2010 la 10:17

    Esti cel mai bun instructor, chiar daca m-ai chinuit.
    Acum am inceput si eu antrenamentul, din pacate singura :((

    Feri Teglas a spus:
    03/03/2010 la 11:49

    Suuuper !! si fotografiile si filmuletul

Lasă un răspuns

