Ski de vis in Balea-Doamnei

Zona: Fagaras, Balea Lac – Valea Doamnei
         Trupa: eu, Nelu Coldea si nevasta si Bianca

Caldarea Balii

Mult asteptatul powder si vreme buna au venit!
        Era vineri si inca nu aveam nici un plan pt. weekend. Ma uit rapid peste webcam-urile cu zonele montane si ma „blochez”. In Balea Lac este o vreme superba si zapada proaspata destul de mare. Gata! Acolo as vrea sa ajung! Dau cateva telefoane si Nelu „raspunde prezent”. Si el are chef de o miscare si in 2 munte suntem stabiliti. Plecam in Balea sambata diminieata la ora 6:30.
          La ora 8:30 suntem la Balea Cascada. Suntem prima masina ce parcheaza in zona. Urcam cu prima cabina la ora 9:10. Sincer mi-a cam stat inima cand am vazut ca nu prea era zapada. Bolovanii erau iesiti si zapada avea doar vreo 15 cm😦. NU se poate! Am sperat ca vom schia azi! Pe zapada!
         Ajungem in Balea Lac si imi mai trece „sperietura”. Nu este un metru de zapada cum au anuntat cei de la meteo dar sunt totusi vrem 25-30 cm de powder, indeajuns incat sa te poti da numai bine. Urcam in saua Doamnei. Eu pe schiurile de tura nu am treaba, dar saracu Nelu si Bianca care sunt pe jos cam inoata in zapada moale care in panta le ajunge pana la genunchi. Suntem primii care urcam si nu e poteca deloc.
         Ski in Valea DoamneiPe la ora 10:35 suntem in Saua Doamnei si vremea e superba. Senin, zapada perfecta, vantul nu bate si e acceptabil de frig. Eu decid ca ma dau in Doameni pana pe lac, Nelu si Bianca aleg fata spre Balea Lac. Sunt primul care „dezvirgineaza” Valea Doamnei. Senzatia e unica si o doresc sa o incerce toata lumea. Sa nu va stea capul la prostii! Ideea e ca acolo esti tu si natura. Radiezi de bucurie si adrenalina. Coborarea trece rapid. Ma opresc din cand in cand sa mai savurez peisajul si sa vad urma pe unde am coborat. Pragul de deasupra lacului din Doamnei e genial de schiat. Zapada e perfecta! Efectiv curgi in jos „dansand” pe schiuri.🙂.
          Gata distractia! Acum da-i in sus in Saua Doamnei din nou! Sparg incet poteca pe schiuri pe trasa optima. Ajung in sa. Acolo ma intalnesc cu patronii Exporer Sibiu. Ne stim din vedere si ne luam cu povestile. O familie deosebita care iubeste miscare si viata sportiva. Cobor cu ei din nou in Doamnei.
          Timpul trece rapid. Mai fac o coborare si o urcare si gata. E deja ora ~16:00. Coboram la Cabana Paltinul. Bem o cafea/ceai/bere si coboram la masina cu cabina (zapada nu permitea coborarea pe schiuri).
         La ora ~ 17:30 suntem in Medias! O zi superba care sper sa se repete in curand cat de mai multe ori.
Sa auzim numai de ture adevarate!
Serpuire

3 gânduri despre „Ski de vis in Balea-Doamnei

Simona a spus:
    18/01/2010 la 12:48

Superb…cand ai avut timp sa si scrii…?

Feri Teglas a spus:
    19/01/2010 la 11:47

Pfoai ce super vreme !!🙂

Anamaria a spus:
    20/01/2010 la 14:38

Super! Ma bucur k ai prins in sfarsit ce vroiai😉