Revelion in Retezat-Gentiana

Publicat pe Actualizat pe

Revelion in Retezat, cabana Gentiana

         Locatie: Retezat – Gentiana
         Distanta: ~ 215 km – Medias-Carnic
         Traseu: Carnic-Gentiana; 3:15 ore in urcare si 2:30 coborare prin Cab. Pietrele
         Participanti: Eu si Anamaria, Maca, Adriana, Cristinuta, Alin, Jolt, Kati, Akos, Tunde, Szobi, Raluca, Kokerul, Calin Chindea, Ionela, Csobi, Dan Barta si un prieten, si inca 2 pers.
  
Ora 00:00 anul 2010
        Uite ca a trecut cava vreme de cand a fost si Revelionul anului 2010. Un Revelion care l-am asteptat destul de mult. Sincer ma entuziasmat ideea ca in acest an o sa mergem in Retezat. Un munte superb, inalt si de referinta in Romania.
        Facem rezervarile necesare la Cabana Gentiana, cu ceva emotii ce-i drept dar se rezolva. Din acel moment deja ma vedeam cu schiurile de tura prin Saua Bucurei pritr-un super powder. Si mama ce coborari o sa mai dau… !!!
        Am rezervat tot priciul de sus, adica 24 de locuri. Cabana s-a modernizat, are centrala termica, panou solar, asa ca avem super conditii fata de cele din revelioanele trecute unde in loc de geamuri puneam folie de nailon, reparam noi soba, taiam lemnele si ne gospodaream la lumanare😀. Acum domnie. Din Medias suntem doua trupe: a lui „Kokeru” si a lui „Caba”. Fac lista cu prietenii si oamenii apropiati pentru a fi sigur ca tura va fi una de relaxare, dar si oameni cu care pot schia si face ture adevarate.
          Urcam in data de 30 dar fara schiuri caci am aflat ca nu e zapada de schiat. Prima „palma”! Vremea se anunta destul de calda si cam ploioasa, dar sunt destul de increzator ca sus o sa ninga. Ajungem la cabana si dupamasa pe la 16:00 incepe de ploaie.
        A plouat din 30 dec. pana in 1 dupamasa. Dezastru! Nu am putut sa iesim din cabana. Ce sa faci traseu cand afara turna cu galeata ca vara, era ceata si zapada uda pana la forma de rau.
        In conditiile astea cartile si mima au fost singurul remediu. Dam jucat UNO si Wist dar nici la mima nu ne-am dat in spate. Am facut o lista de cuvinte de l-am rupt pe Olteanu😀. Atmostera a fost forte placuta. Gasca faina, vinul fiert au intretinut atmosfera pana seara tarziu.
        In 2 ianuarie am coborat nu innainte sa vedem si noi umpic soarele si vremea care parea sa se indrepte. Pe drum, ne oprim sa mancam o ciorba si un ciolan si pe la ora 20 suntem in Medias.
Sa speram ca iarna cu frig si toiene nu ne-a uitat si v-a veni in cele din urma!
LA MULTI ANI!!!

3 gânduri despre „Revelion in Retezat-Gentiana

    Anamaria a spus:
    15/01/2010 la 01:28

    Sa vina iarna!!!!

    dan a spus:
    24/11/2010 la 12:22

    Cabana Trei Brazi din Rausor-Retezat va asteapta cu drag sa va petreceti un revelion de neuitat si nu numai in singura statiune de schi din Retezat. Intra pe http://www.rausor-retezat.ro pentru detalii sau suna la 0757-165085

      Caba Dan a răspuns:
      24/11/2010 la 14:20

      Ideea de a pretrece un revelion la d-voastra ne incanta. Eu v-am si sunat!
      Acum, fiind majoriatea studenti problema financiara trebuie sa o „rezolvam”. O negociere mica ar fi nemaipomenita🙂.

Lasă un răspuns

