Ski la Homorod

Publicat pe Actualizat pe

Pofta ce-am poftit!🙂

        Data: 21.12.2009
        Zona: Baile Homorod
        Distanta: 108 km dus
        Trupa: eu si Florin Moga
        E luni si sunt la servici. Sunt ca leul in cusca! Ma rod talpile😀. Mi-e o pofta de ski de innebunesc. Ma uit pe webcam-uri si vad ca lume se da pe mai multe partii.
GATA plec la ski! Dar… sa vad unde… cea mai apropiata partie care sigur e buna e cea de la Baile Homorod. Are noncturna cu program de la 18 la 21 (20 lei). Bun!
       
Sunt eu „nebun”.. dar sa plec singur singur atata drum (108 km dus)… nu da bine. Asa ca mai trebui sa mai gasesc un „nebun” ca si mine. Anamaria nu vine din cauza frigului, Feri e ocupat… altii au treaba… asa ca ajung la vechiul tovars de munte si coleg de generala Florin Moga. E ora 14:30 si la 16 trebuie sa plecam. In graba fiecare isi cauta echipamentul si plecam la drum.
        In Odorhei se merge bara la bara. Toti cred ca sunt la cumparaturi… defapt in masini :)). La ora 18:15 ajungem pe partie. Sunt doar -12 grade afara! Ne imbracam bine si o tulim pe partie. Eu cu schiurile, Flo cu placa. Zapada e buna, usor betonata si inghetata. Timpul trece rapid si din 3 scheme si 5 miscari e ora 21.
       Suntem multumiti de activitatea depusa si speram sa o mai repetam. Oricum, schiurile mele asteapta powder-ul!
Sa auzim numai de ture adevarate!
Vezi webcam: http://www.jurnalul.ro/webcam/baile-homorod-41.html

2 gânduri despre „Ski la Homorod

    Anamaria a spus:
    22/12/2009 la 12:46

    Eu astept un ski de tura :p

    Mladin Adrian a spus:
    30/12/2009 la 10:45

    ii fain acolo🙂 de era un pic mai lunga, era si mai bine🙂

Lasă un răspuns

