Chef cu colegii de liceu

Publicat pe Actualizat pe

Am fost din nou licean!

Cel mai tare chef din ultimii ani!

Din nou in „transa” muzicii si a bunei dispozitii

        Data: 05.12.2009
        Locatia: Restaurant LG Dafora
        Participanti: eu si Anamaria, Sebi si Agnes, Palos, Flo si prietena, Bucurenciu, Rosu, Ovidiu si Cristina, Nicoleta, Ina, Larisa, Grosuleac, Chiorean, Ioana        
         Distractie ca in liuceu
    Titlurile  de mai sus sunt doar cateva… SINCER, m-am simtit sambata seara, la cheful cu colegii de liceu, ca in liceu. Un tanar care se posteste, se distreaza, danseaza si bea un pahar de vin, dar de data asta intr-un grup de oameni maturi si realizati. Imi felicit toti colegii pentru ce au ajuns! Toti sunt oameni deosebiti si cred ca si eu au simtit ce am simtit si eu: o bucurie launtrica ca am reusit sa ne revedem… uite dupa 7,5 ani de la terminarea liceului.
        Muzica dupa parerea mea a fost geniala, mai ales la auzul melodiilor care ne-au marcat tineretea😛. Pai cum sa uiti de melodii precum: BUG Mafia – Poveste fara sfarsit, La Familia sau ZUM-ZUM-ZUM… Pe aceste melodii intram pentru prima data in discoteci si lumea era la picioarele noastre; pe aceste melodii „rupeam” berile Silva care curgeau fara numar… si alte nebunii ale vremii. Doame ce frumos a fost!
        Imi pare nespus de rau ca nu au reusit sa vina mai multi colegi, dar aceste randuri sper sa-i stimuleze si pe ceilalti si… la urmatoarea actiune de genu sa fim si mai multi. Ideea dupa cheful de sambata a fost una: TREBUIE sa ne mai intalnim! Si promit ca daca lumea o sa vrea o sa ma ocup de organizarea unui weekend undeva la munte sau nunumai, dar la o cabanuta… de sambata pana duminica, sa ne putem afuma la un gratar, sa bem un vin fiert si poate sa ne dam cu sacul si schiurile. Ca si perioada as propune safarsitul lunii februarie, iar ca si zona Paltinisul.
Va multumesc colegilor pentru orele minunate petrecute impreuna, sper sa fie doar inceputul!🙂
Sa ne vedem sanatosi!
        

 

chefuiala 

 

2 gânduri despre „Chef cu colegii de liceu

    Anamaria a spus:
    08/12/2009 la 18:31

    Chiar a fost tare cheful😉

    Flo a spus:
    08/12/2009 la 21:00

    Ne-am simtit minunat si de-abea astept urmatoarea intalnire care sper sa fie intr-un viitor cat mai apropiat. Oricum luna asta continuam pe 24 cu o colinda😉
    Numai bine la toata lumea.

Lasă un răspuns

