Piatra Craiului – Padina Sindileriei

Trupa: Anamaria, Palosh, Corina si George
        Traseu: Coltii Chiliilor – Padina Sindileriei
        Durata: ~ 6 ore
         E vineri dimineata si weekendul e pe noi. Nu am nici cea mai mica inspiratie unde sa merg la munte sau ce sa fac in sfarsitul asta de saptamana.
        E varianta sa merg in Alba Iulia la ceva concert folk, sau ma mai gandeam la ceva tura prin Trascau. Pana la urma aleg sa merg in Crai. Muntele suprem, cel mai spectaculos munte din Romania, cel mai plin de surprize, muntele care de fiecare data te face sa-l respecti si sa simti ca traiesti.Dragoste de Crai
        Plec cu iubita mea, Anamaria, cu masina nou „incaltata” de iarna, doar e  „For Extrem”. Pe la ora 21 sunt in Brasov. Ne intalmin cu Palosh si Corina (surioara). Apoi ne cazam la tusica Liana (multumesc „verisoara” pentru primire). Iesim in oras la o bere. Mi-a fost tare dor de orasul studentiei mele si e placut sa ma plimb noapte pe strazi si prin locuri cunoscute,  fiecare coltisor cu amintirile lui  placute.
       Ma intalnesc cu o multume de cunoscuti, amici, de care ma bucur ca-i revad. Nici daca vroiam nu reuseam sa ma vad cu atata lume! Stam de povesti, beau in sfarsit un paharel de Stroh ( (tot auzisem de bautura asta alcool de 80 de grade)…  asta contra gripei🙂 si o bere. Timpul trece si cand pe punem in pat e ora 3:00😛.
        Dimineata plecam spre Crai doar pe la ora 10:30. Traseul fiind scurt plecam relaxati spre Padina Sindileriei. Urcam pe la Schitul Coltii Chiliilor, loc care imi aduce aminte de cateva ture facute cu Palosh iarna prin padina Sindileriei si Padina Inchisa. Doamne ce ture faine „trageam” in studentie.. facute cand vroiam noi, in functie de vreme si chef, nu ca si acum dupa putinele zilele libere.
       Trupa adevarata Padina Sindileriei neschimbata! Aceeasi saritoare…  acelasi grohotis imens pe care innaintezi greu… dar aceeasi bucurie de revedere.  Cateva mici zone mai abrupte unde cataram. Stanca e rece si emotiile ne fac sa simtim ca traim. E frumos daca sti sa te protejezi si sa faci totul cat se poate de sigur si simplu. Facem poze, povestim, radem, imi dau seama ca am uitat o gramda de intamplari din iesiri. Poate ca au fost foarte multe sau am imbatranit eu :P? Sper ca nu!
       Coboram si noaptea de lasa rapid. La lumina lanternelor ajungem la masina. Ne oprim in Zarnesti  la John, un coleg si prieten drag din facultate. Ne inatampina bunica si mama lui cu acceasi dragoste ospitaliera si nu putem refuza o ciorba calda de fasole. In casa e caldura si mirosul discret de lemne ne indeamna la somn.
        Cu greu plecam spre Brasov. Las lumea la casele lor si apoi dupa un dus fierbinte ne punem in pat. Duminica dimineata ne intoarcem acasa unde ajungem la fix cand gratarul si castanele sunt aproape gata.

2 thoughts on “Piatra Craiului – Padina Sindileriei

Anamaria said:
    16/11/2009 la 20:12

A fost super… trebuie sa ma hotarasc daca a fost mai frumos ca in Custura Saratii sau nu :p

Varu' said:
    20/11/2009 la 20:30

… sper ca stii ca nu te iert😉