MTB Bike Party Mures -10_10_2009

Publicat pe Actualizat pe

Explozie la MTB maraton Mures

        Data: 10.10.2009
        Distanta: 53 km
        Diferenta de nivel: 1231 m
MTB Mures 2009 - traseu 53 km
MTB Mures 2009 - traseu 53 km
        Uite ca e toamna si se apropie sfarsitul sezonului de MTB. Ca in fiecare an la Mures se aduna lumea sa mai dea o tura si sa manance un gulas cu prietenii.
        Vremea se anunta buna, asa ca suntem multi din Medias care plecam duminica dimineata, vreo 6 masini. Desi din greseala opresc cesul si adorm mai departe plecam doar cu 15 minute intarziere.
Admirand bike-urile :)
Admirand bike-urile🙂
La ora 8:30 ne inscriem si incepem pregatirile. Ne incalzim umpic si ne asezam la start!
        Startul e confuz, in sensul ca se pleca in directia opusa celorlalti ani. Coboram umpic si intram pe un drum de pamant cu panta mare. Acolo se da startul oficial! Imbulzeala mare ca peste tot. Trag tare sa nu incurc lumea si sa nu fiu incurcat. Prin padure primele viraje sunt destul de intortochiate, cu urcari si coborari. Cateva ogase iti testeaza atentia si tehnica, aud in spatele meu cum cade cineva…. intorc capul vad ca nu e grav si merg mai departe.
        Ma ajunge Paul si trece in viteza… il aud si pe Dragos in spatele meu.. care ma depaseste si el. Nu fortez ca mai e mult… Vine prima coborare si mai depasesc si eu ceva lume… La ramificatia traselor de 53 cu 25 se intra pe un drum de piatra. Dragos e la 30 de metrii in fata mea. Eu ma pun in plasa lui Dan Strava si apoi in spatele lui Gigi. Se merge in viteza desi drumul e pitros tare.
         Trebuei sa ma opres ca dau un „telefon” in purumb ca imi explodeaza vezica. Toti ce trec se uita ciuda la mine care ma „relaxam” in papusoi🙂. Plec mai departe si ma postez in spatele unui concurent care merge bine. Trec ceva kilometrii si se intra intr-o padurice in urcare. Il ajung si pe Dan Chifu (coechipierul de CA). El stie zona… si tragem impreuna. Pe coborare ma simt bine cu full-suspension-ul meu si mai depasesc vreo trei concurenti. Traseul este superb si vremea e grovaza. Am chef de pedalat si imi place cum imi merg picioarele.
         Ma uit la kilometraj si vad ce deja au trecut 20 de km. Nici nu i-am simtit cum au trecut. Vine o coborare spre un sat si ii dau tare. Dintr-o data „POC”. O bubuitura buna. Ma opresc rapid. Am stiut din primul moment ca am facut expozie! Trag pe stanga in iarba sa nu incurc concurentii. Dau roata jos.. scot camera… verific cauciucul sa nu am ceva spini.. pun camera de rezerva.. dau la pompa cu putere… si….. fas…. 
Imi scapa aer …. imi scapa aer!
        Ma uit nelamurit.. si ce sa vezi! Cauciucul a explodat pe langa raf am o spartura de toata frumusetea de pot sa bag un deget :(. Hai ca e buna! Nu gasesc nici o rezolvare.. nu am la mine nici Ducktape nici ceva sfoara… nici ceva sa bag in interiorul cauciucului.. is fiul ploii :)).
        Sunt la km 21 si habar nu am in ce parte e Muresul si pe unde sa o iau sa ma intorc mai rapid. Vad ca mai jos e un sat si o iau spre el sa intreb pe cineva unde sunt. Gasesc un cioban care ma indruma tot in jos. Ajung in sat si acolo e cineva cu un scuter care ma mai linisteste! Teoretic. Sunt doar 10 km pana in Mures daca o treci dealul. Cum e greu sa impingi bicicleta pe pana ma opresc si fac din nou pana… de data asta bag aer doar cat sa stea cauciucul bine.
       Ajung intr-un  un post de control si alimentare. Un organizator cauta in masina si gaseste o fasa elastica. Bandajez cauciucul bine, bag aer calumea si o iau in jos spre asfalt.. pe drumul cel mai scurt spre Mures.
Priviti roata spate :D
Priviti roata spate😀
                
         Uite asa.. cu voia lui D-zeu ajung cu bine in Mures dupa un drum de ~ 15 km. Pana o fac doar cu 300 m innainte de locul de Finish. Am ajuns in timp.. desi ma vedeam impingand bike-ul prin paduri pana seara.
       A fost primul concurs de MTB la care am abandonat dar asta e viata. Bine ca nu am facut expozie intr-un concrs cand ma luptam cu Tudi pentru locul I. :))
       Socializam la un suc cu nu „fel de gulas” nu prea stralucit.. si repede acasa ca trebuei sa ajung la o nunta de noapte.
        Din pacate un coleg din Medias (Florin Baba) s-a accidentat grav, avand clavicula rupta, doua coaste rupte una din ele perforandu-i  un plaman. Urat! Toti ii dorim insanatorire grabnica!
       Sa auzim nu mai de ture adevarate!

5 gânduri despre „MTB Bike Party Mures -10_10_2009

    Feri a spus:
    12/10/2009 la 09:58

    Vroiam sa particip si eu la maratoane, insa dupa ce aud ca s-a intamplat lui Sorin, ma gandesc ca oricand poate veni unul sa-ti dea un cauciuc in freza si o pedala la ficat…ca sa ma exprim mai brusc…asa ca mai bine pe dealuri cu prietenii …:P

    Caba Dan a răspuns:
    12/10/2009 la 10:06

    Doamne fereste pe toata lumea! Ideea este ca se poate intampla oricand la oricine in orice conditii!

    Catalin a spus:
    12/10/2009 la 11:18

    Ce numar ai la masina!

    Caba Dan a răspuns:
    12/10/2009 la 11:28

    Numarul la masisa…😀
    FOR EXTREME😉 bike-arii stiu de ce!

    Imre a spus:
    12/10/2009 la 12:21

    Imi pare rau sa aud ca nu ai reusit sa faci pana si nu ai terminat cursa. Eram in spatele tau cand ai facut explozie, te-am intrebat daca te pot ajuta si ai refuzat politicos:) Oricum, cu cauciucul gaurit … nu aveam nimic de ajutor. Macar bine, ca ai ajuns la timp in Tirgu-Mures, la gulyas si bere.

Lasă un răspuns

